INTO Cloud Service & Support

Patch Management

INTO IT beschikt over een centraal patch management systeem voor Microsoft omgevingen. Vanuit dit systeem kunnen de virtuele servers in een gecontroleerde omgeving gepatched worden. Zo beschikken uw systemen steeds over de meest recente patches. Patches worden pas geïnstalleerd nadat deze “goedgekeurd” worden. Dit voorkomt problemen door automatische installatie van nieuw uitgegeven patches. Bij automatisch patch management worden patches één keer per maand geïnstalleerd. Indien er een kritische security patch gelanceerd wordt zal deze onmiddellijk geïnstalleerd worden na het uitvoeren van de nodige testen. Voor kritische (security) patches wordt er dus niet gewacht tot de maandelijkse patching. Patch Management is enkel mogelijk in combinatie met Advanced Monitoring. 

 

 

Change Request

Indien er een wijziging dient uitgevoerd te worden aan uw oplossing dan kan deze aangevraagd worden d.m.v. een Change Request. Deze Change Request wordt doorgestuurd via mail naar de INTO IT Service Desk. Er wordt een onderscheid gemaakt tussen een standaard Change Request en een niet-standaard Change Request. Een standaard Change Request wordt ten laatste geïmplementeerd volgens de implementatietijden die opgegeven worden in de verschillende SLA’s. Een niet-standaard Change Request zal steeds geïmplementeerd worden volgens best effort, en dit in samenspraak met de klant.

 

 

Service Desk

INTO IT beschikt over een service desk die tijdens de normale werkdagen bemand is van 8:00 tot 18:00. Service requests kunnen aangevraagd worden via mail naar support@intoit.be (24 x 7) of telefonisch op het nummer +32 (0)9 365 20 00. Service requests die via mail aangevraagd worden vóór 8:00 of na 18:00 op werkdagen, of op zaterdag, zondag of wettelijke feestdagen zullen behandeld worden op de eerst volgende werkdag. Afhankelijk van de gekozen SLA kan buiten deze uren beroep gedaan worden op de Emergency Desk (zie SLA).