Support Engineer

Om onze verdere groeiambities te realiseren zijn we op zoek naar een leuke en ambitieuze collega.

Taak

Van uit ons kantoor te Melle bied je ondersteuning aan klanten. Je draait mee in een beurtrol waarbij je één week werk van 7:45 tot 16:25 en de week nadien van 9:20 tot 18:00. 

  • Je biedt telefonische support in geval van (netwerk) problemen. De meeste problemen kan je zelf oplossen door in te loggen op de systemen van de klant.
  • Je staat in voor de dagelijkse opvolging van de systemen van onze klanten (controle back-up, logging, anti virus, …).
  • Op vraag van de klant voer je vanop afstand wijzigingen door op hun systemen.
  • Je werkt zeer nauw samen met de system en network engineers die installaties bij de klanten uitvoeren.
  • Je verzorgt de documentatie van nieuwe installaties.
  • Je helpt bij de voorbereiding van nieuwe installaties door basissoftware vooraf te installeren op de systemen.
  • Je verzorgt de technische administratie (registeren en activeren van licenties, opvolgen van RMA,…)

 

Profiel

  • Je beschikt over een diploma hoger onderwijs in de richting informatica of elektronica.
  • Grondige kennis van Windows 2008/2012 is een vereiste!
  • Je hebt een zeer goede kennis van Microsoft producten (Active Directory, Exchange, Terminal Server).
  • Je hebt al enige ervaring in programmatie van switches, routers en firewalls.
  • Zelfstandig problemen oplossen schrikt je niet af.
  • Je werkt nauwgezet en hebt een passie voor informatica.
  • Je spreekt vlot Engels en kan je verstaanbaar maken in het Frans.

 

Solliciteren

INTO IT Systems & Security nv, Gontrode Heirweg 192, 9090 Melle, 09/368.25.80 

Mail uw CV en sollicitatiebrief naar hr@intoit.be t.a.v. Roeland Vandekerkhove